Opis forum
Administrator
Jeśli zamierzamy prowadzić jakiekolwiek forum w tej kwestii to proszę o opinie czy zakładamy własne na hoście wykupionym czy wystarczy nam takie darmowe gówno, ew. inny lepszy hosting darmowych gówien. Bo to jest wyjątkowo chujowe ale przynajmniej działa.
Propozycje tematów :
Propozycje od dr Kukhareva :
Zjebane darmowe forum nawet spoiler tu nie działa
Otrzymałem taki e-mail (o jego kolorystyce i rozjebaniu na milion wierszy nie mówiąc). Do tego o milionach błędów w pisowni tego co pisał dr. Kukharev xD
Btw. zauważcie, że Mantiuk i Bazyluk proponują to samo. I szczerze powiem, że w sumie nawet ciekawie było by zrobić grę na silniku Unity. Tylko musielibyśmy postawić jasno. Grafikę i dźwięku zapierdolimy żywcem z neta/innej gry.
Spoiler:
Dzięń dobry, Patryk...
Proszę przeczytać list od dr. hab. R. Mantiuka
----- Przekazana wiadomość -----
Od: "Radoslaw Mantiuk" <rmantiuk@wi.zut.edu.pl>
Do: "GK" <gkukharev@wi.zut.edu.pl>
DW: "Bartosz Bazyluk" <bbazyluk@wi.zut.edu.pl>
Wysłane: poniedziałek, 6 październik 2014 13:22:25
Temat: Re: Tematy dla studentów
Szanowny Panie Profesorze,
moim zdaniem najciekawszy będzie:
1. Projekt i implementacja wieloplatformowej gry komputerowej opartej o silnik Unity.
Można byłoby poprosić Bartka o krótkie wprowadzenie studentów w technologię silnika Unity. W oparciu o to oprogramowania można napisać grę komputerową. Taki projekt wyznacza zadania dla programistów, grafików, dźwiękowców, itp., a więc zajęcie dla całej grupy. Studenci mogliby przyjąć poszczególne role i pracować pod kierownictwem lidera, który połączy poszczególne elementy w jedną grę.
Pozdr.,
Radosław Mantiuk
------------------------------------------------
On 03 Oct 2014, at 13:11, Bartosz Bazyluk <bbazyluk@wi.zut.edu.pl> wrote:
Szanowny Panie Profesorze,
Przesyłam trzy propozycje tematów z branży gier komputerowych, które
mogłyby zostać podjęte przez studenckie zespoły:
1. Projekt i implementacja wieloplatformowej gry komputerowej opartej o silnik Unity.
2. Projekt i implementacja silnika graficznego opartego na obrazowaniu HDR.
3. Projekt i implementacja silnika fizycznego obejmującego mechanikę bryły sztywnej.
Pozdrawiam,
Bartosz Bazyluk
%--------------------------
Patryk...Jesli projekt od R. Mantiuka lub Bartosza Bazyluka was zaintersuję, prosze zkontaktować z nimi.
Jsli nie - napisz mi o tym.
W obu dwóch przypadkach spotkamy się w piątek
GK
Moja odpowiedź :
Spoiler:
Dzień dobry Panie Profesorze.
Dziękuję za nadesłane propozycje odnośnie projektu, przekaże je mojej grupie. Naszym pierwszym pomysłem także było stworzenie gry, aczkolwiek w naszej grupie są głównie programiści, więc moglibyśmy mieć problem ze stworzeniem autorskiej grafiki oraz dźwięku. Jeśli dojdziemy do jakiegokolwiek porozumienia w tej sprawie przed naszymi piątkowymi zajęciami to niezwłocznie Pana powiadomię. Nie chciałbym osobiście podejmować tej decyzji za całą grupę.
Pozdrawiam,
Patryk Siemiński
Offline
Gość
Ja Adam Małysz - wielki polak poeta - sie prosze ciebie tutaj opowiadam za giero w Unity
Pozdrawiam
Nowy użytkownik
UNITY TO SILNIK DLA WRAŻLIWYCH CHŁOPCÓW PRZED PIERWSZYM ANALEM
PS. TAK BYŁO
Offline
Administrator
RuchamPsaJakSra napisał:
UNITY TO SILNIK DLA WRAŻLIWYCH CHŁOPCÓW PRZED PIERWSZYM ANALEM
PS. TAK BYŁO
Generalnie Meti mówi, że może być.
Offline
Nowy użytkownik
Coś czuje że i tak będzie trzeba dobrać silnik do możliwości programistycznych całej grupy.
No chyba że serio dzielimy robotę na specjalizacje tyle że ani dźwiękowca ani ultra pasjonata od malowania tekstur trawy i żył na kutasie nie mamy.
Za UNITY przemawia silny argument w postaci c++, który każdy jakoś tam zna.
Ja od siebie dorzucam propozycję:
http://hub.jmonkeyengine.org/wiki/doku.php/jme3
Pisze się w tym przyjemnie, bardzo prosto + jest w chuj obszerna baza przykładów.
Kwestia do do dyskusji
Do tego trzeba rozwiązać następujący problem:
JAVA vs C# vs C++ vs <Twoja propozycja skurwesynu>
Osobiście co do języka to jest mi wszystko jedno pod warunkiem że będzie obiektowy.
Offline